Ascento Limburg verhuist naar nieuwe locatie binnen Corda Campus

HR Consulting divisie van t-groep groeit in Limburg met 25% in 2014

Donderdag 18 september 2014 — Hasselt - Ascento Limburg verhuist naar een nieuwe locatie binnen de Corda Campus. De 13 medewerkers van Ascento Limburg verhuizen naar een modern kantoor in een groene werkomgeving. Ascento Limburg realiseerde dit jaar een groei van 25% en een omzet van 1,5 miljoen euro. Met deze verhuis kan Ascento zijn klanten, kandidaten en deelnemers een nog betere service bieden.

De kantoren van de 13 medewerkers van Ascento Limburg waren reeds gelegen op de internationaal toonaangevende Corda Campus in Hasselt. De medewerkers verhuizen naar een nieuw en groter gebouw binnen deze campus dat meer ruimte biedt om zowel de klanten, de kandidaten als de deelnemers een nog betere service aan te bieden. Ook de medewerkers van Ascento Limburg kunnen tenvolle van deze verhuis genieten: het nieuwe kantoor ligt in een groene werkomgeving, is vlot toegankelijk en heeft ruime parkeergelegenheid.

“Het team van 13 medewerkers en consultants van Ascento Limburg zal dit jaar een groei realiseren van 25% en een omzet van 1,5 miljoen euro. Ascento is marktleider in outplacement, en bevestigt dit jaar enerzijds zijn sterke positie in de publieke en social profit sector. Anderzijds kent Ascento Limburg ook een sterke groei in rekruterings- en selectieopdrachten in de private sector. Zo begeleidt Ascento Limburg ondermeer de ex-werknemers van Ford in de regio Limburg”, zegt Geert Volders, directeur Ascento.

Nathalie De Regge, Business Unit Manager Ascento Limburg, licht toe: “Na de introductie van een nieuwe look & feel in januari 2014, breidt Ascento Limburg nu ook uit naar een nieuwe en grotere locatie binnen de Corda Campus. Op deze manier kunnen wij in een professioneel en modern kader onze klanten, deelnemers en kandidaten nog beter bedienen. Ascento  is gekend op de Limburgse arbeidsmarkt voor zijn kwalitatieve en kostenefficiënte service op vlak van werving, selectie, coaching & training en outplacement. Met deze verhuis beogen we tevens onze reputatie hoog te houden en onze service verder uit te bouwen.”

Ascento maakt deel uit van t-groep en is een gevestigde waarde binnen de top 5 van de HR-adviesbureaus. Meer dan 80 vaste consultants werken vanuit 9 kantoren aan diverse HR-projecten. Consultants van Ascento bieden professioneel en kwalitatief advies op vlak van Rekrutering & Selectie, Talent Management, Leadership,Outplacement en HR-Interimmanagement.

t-groep is de 5de grootste HR-dienstverlener in de Benelux met 116 kantoren in België, Nederland en Polen met in totaal meer dan 730 medewerkers. Op de Belgische markt is t-groep gekend via t-interim dat zich richt op de markt van uitzendarbeid, en Ascento dat zijn klanten professioneel en kwalitatief advies aanbiedt op het vlak van Rekrutering en Selectie, Talent Management, Leadership, Outplacement en HR-interimmanagement. Wat t-groep onderscheidt van de andere spelers op de HR-markt is de sociaal-ethische benadering, een marktconforme dienstverlening, duurzaam ondernemen en uitstekende arbeidsvoorwaarden. In Nederland en Polen is t-groep actief via de uitzendgroep Luba.

Logo Ascento
Nathalie De Regge business unit manager Ascento Limburg at Ascento